Tooookig katt!

Jaa, jag har en helt crazy kissemisse!

Hon springer runt i hela lägenheten, fram och tillbaka, fram och tillbaka :p hoppar i soffan, sängen, borden, runt överallt verkligen.
Nyss haft jenni här på besök, va trevligt.

Okej, idag har de vart lite dålig uppdatering, fast finns anledning för det..

Började dagen med upp ge henne mat, sova igen, ge henne mat, sitta vid datorn en stund o sen ge mig själv mat.
Sen så började hon att nysa, då städade jag HELA lägenheten, dammsög, skura, torkade tvättade fönster och möblerade om.
Då råkade jag ju ställa teven, en 28tum tjocktv, i soffan och gick ut i köket och hörde världens duns.. Pang, det va den teven de..
Då hade tvn rasat i golvet och så gick bildröret sönder..
Nu ska jag käka välling o sen försöka sova..

Imorn börjar allvaret igen, o ska till o me cykla till de ;o

Puss på er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0