Hatar Crohns sjukdom, Söndag 30e maj.

Som sagt, jag hatar Crohns sjukdom, visst det är en del av mitt liv. Kanske inte ni vet, men ja, jag har Crohns.
Nej jag räknar inte med att ni ska veta vad det är och jag tänker inte berätta i detalj allt som har med det att göra om ni inte frågar.

Kortfattat vad det handlar om då,
-medicin
-toabesök
-folk som inte fattar.
- mitt eget immunförsvar angriper min egna tarmslemhinna, nej jag fattar inte ens själv vad de menas med det.
-Jag kan inte koncentrera mig ordentligt för mina tarmar tar inte upp nästan någon näring,
-jag kan sova i flera dygn om jag är trött och endast gå upp för att ge min katt mat och gå på toa.

Jag har ca 25-30talet uppgifter efter mig i skolan, har missat några månader totalt och lärarna förstår nästan ingenting.

Jag kommer antagligen få jobba på skolarbeten över hela sommarlovet för att komma ikapp, om jag får jobba med det för mina lärare.

Annars kommer jag få göra dem i tvåan istället, de tycker de är bättre. Då ska jag alltså ha dem plus alla grejer som kommer i tvåan?

Nja, jag vet inte hur ni tycker att det låter, men jag tycker att det låter pissigt.

Klagar absolut inte över skolan, tycker den är superbra, om man inte skulle haft en sådan sjukdom, eller ifall man har några koncentrationssvårigheter.


Men nog klagat om de,
mitt liv är för övrigt rätt okej! :)

Men nu ska jag sova, min älskade kusin kommer hit imorn och förgyller min dag :))
Puss på henne!


Godnatt världen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0