17 maj -10

Nu är jag hemma från London! Äntligen, trodde inte att vi skulle få flyga hem idag pågrund av askmolnet..
Tur som fan att vi fick flyga.

Har varit en jättebra weekend men jag orkar inte berätta allt som vi gjort, men kan kortfatta det.

-ankomst till vandrarhemmet.
-Sova,
-Frukost,
-buss runt i london.
-Ah massa shopping, fika och inget mer specifikt.

Orkar inte skriva mer, fråga om ni undrar istället.

Nu väntar jag på jenni för vi ska till bergvik, måste ju ha mat.

Försökte logga in på facebook på vandrarhemmet också, men lyckades inte alls bra.
Facebook kände inte igen datorn, så skulle säga namnen på bilder av mina vänner. Okej, de är väl lugnt tänkte jag. men de funkade inte alls bra då datorn slumpade fram bilder, men endast på vänner utan profilbild.. Så jag kunde inte logga in alls.  

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0