Sverige, göteborg - sicilien, trapani <3

Blivit dålig uppdatering nu men jag har ju varit i Trapani, sicilien. De va underbart men lite "vi hade iaf tur med vädret" stil på de hela ;p men trevligt ändå :)

Fint väder, oftast, och alkohol ;)

Kom hem inatt o drog till Sandra direkt o sov där, hämtade min bebis imorse, va hemma en sväng o gick upp till sandra 5 minuter innan vi hämtade Elias på dagis och gick på en promenad.

Hemma nu igen en sväng innan jag ska in till stan igen, hämta de nya cellgifterna o några fler förpackningar med näringsdrycker..
Har iaf lärt mig o dricka två smaker nu, banan är kanongod <3 kärlek till de!

Hoppas ni haft de underbart i solen hittills och att ni får en underbar midsommar, för de ska jag ha!

Puss på er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0