Värsta natten någonsin.

Kunde verkligen inte somna igår kväll.
Hade så förjävla ont av medicinerna och av sjukdomen :/

Låg o grät i säkert två timmar innan jag insåg att jag inte skulle kunna sova så då gick jag ut o gick, så gott jag kunde, gick inte ens en km men kändes som jag gick flera mil..

Kom hem o satt mig vid datorn eftersom de gjorde minst ont när jag satt, dock gjorde de superont då också o ingenting hjälpte..

La mig dock o försökte somna vilket jag lyckades med efter x antal tårar och x antal timmar..
Tur att min lilla kisse såg att jag va ledsen o va suupermysig o bråkade inte för 5 öre! :)

Om hon ändå kunde vara så varje kväll :p hahah.

Idag har jag bara degat hemma pga smärtan men när mamma kom hem ville jag inte låta de hindra mig så vi gick ut o gick 5 km, jag sprang lite också men de ville varken magen, ryggen eller foten så blev inte så mycket springning..

nu sitter jag här och väntar på att mamma ska bli klar i duschen så de blir min tur nån gång :)

Imorn blir de nog en sväng in till stan på fm för o ta mer blodprover, sen på Torsdag blir de nog också en sväng in till stan för o gå till sjukhuset igen..

Allt för o bli bra till helgen vet ni folket, för då är de NYKROPPANATTEN :D

Jag bara älskar sommaren ibland! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0