Haft den mest underbara helgen på länge! <3

Haft en så underbar helg så det vet ni inte!
Nämner inget som hänt mer än att jag har umgåtts med underbart folk och haft jättetrevligt! Folk pratar så mycket om jag berättar allt, så den dåliga uppdateringen får ni skylla på folk som inte kan hålla käften om andras liv!

O jag kan verkligen inte sluta tänka, hur mycket jag än försöker så går det inte sluta. Jag har försökt sen tanken första gången kom upp i huvudet och jag kan inte sova, äta ordentligt eller någonting :( Jag är så trött på detta!

Är själv Torsdag-Söndag så jag hoppas på besök under helgen, bara ni hör av er ;*

PUSS, Emilia

Kommentarer
Postat av: .

SLUTA DEPPA OCH TYCK SYN OM DEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-15 @ 15:49:57
Postat av: Emilia

Stå för vem du är och lär dig stava innan du yttrar dig! :)

2010-07-19 @ 23:08:19
URL: http://emiliasarfve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0