usch, nu börjas det igen.

Kylan, klä sig med tre jävla lager leggins, tre jävla tröjor, dubbla strumpor, och ah man blir som en jävla michelingubbe!

Och magen, nu börjar alltså det vardagliga, illamående varje morgon, får inte behålla maten i mer än typ... tio minuter, huvudvärk som inte är av denna värld. men jag ska inte ringa läkarna förräns jag verkligen känner att det inte går längre!

Nu har min period att jag vill ha pojkvän gått över. jag visste det :) Jag klarar mig bra utan.

O idag är de nog meningen att jag ska träna fotboll ;o läskigt! inte tränat fotboll på typ 4-5 år eller nåt, kanske mer t.o.m? Minns inte hur gammal jag var sist jag tränade, men länge sen va de iaf :) Så får se hur det går, konditionen vet jag inte vart jag tappat, får nog springa runt o leta efter sen ikväll :))

o jag tycker synd om min kisse, hon vill inte ens va ute för att det är så kallt, också äter hon typ mat för tre st eller nåt ;p hon börjar fan bli tjock :) oså äter hon typ sånt som hon aldrig ätit förut, typ mjölk, blötmat, och då menar jag inte lite blötmat :p typ fläskfilé, ostkrokar, pommes, ja allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0