patetiska människor..

Dagen har varit sjukt bra :)

Var bara två personer i klassen idag så var lugnt och skönt.. Klippte El-läraren på morgonen och sen gjorde jag massvis med lockar med plattången :)

Färgade utväxten på rektorn och fixade en frisyr på frisörläraren :)

Slutade vid kvart i 4 så då fick jag skjuts till mammas jobb så pratade lite med hennes kollegor innan jag och mamma åkte till k-hamn och handlade julklappar :)

Köpte världens skönaste mysbyxor! och ta inte fel på mysbyxor och mjukisbyxor nu :)! Helt olika saker :D

Köpte också en julklapp till bebisen och till lillebror :)

Sen innan vi åkte hem bjöd mamma på mat :)

Kom hem och klippte pappa, tittade på tv och nu ska jag sova.. :)

Upp imorgon och åka in till K och D för jag har långhelg nu, fredag till måndag :)

Sen jobb på em, kvällen :)

Justja, patetiska människor var det jag skulle skriva om men, jag orkar fan inte :) Bråkbråkbråk, vet att de säkert är snälla egentligen, iaf de flesta av dem :)

och jag håller på och fryser ihjäl, jag hatar att bo i hus när det är kallt :( Men älskar att jag bor hemma hos mamma igen, <3

Godnatt nu!

LOVE, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0