Min dator är trasig för tillfället så blir...

Min dator är trasig för tillfället så blir bara mobilinlägg ett tag framöver, kanske något annat någon dag när min datanörd till lillebror inte sitter där :p idag hade vi spadag för våran älskade lärare innan lunch och efter lunch hade vi colatävling :p svenskaläraren hade köpt in 5 olika sorters cola o vi skulle smaka och gissa vilken som var vilken :p jag vann ;) sen hade vi två kunder :) och när vi hade kunderna ringde jobbet och ville att jag skulle komma vid halv 4.. :o min buss hem går kl 3, det tar 10-15 minuter hem och sen 5-10 minuter till jobbet :p tror ni jag stressade röva av mig när bussen va 10 minuter sen eller? :o och sen när jag väl kom hem va farmor, som skulle skjutsa mig till jobbet, också sen :o och på allt det var vägen till jobbet inte plogad så det var 3 dm snö på en krokig skogsväg.. Lyckat eller? Kom typ 20 minuter sent eller nåt.. Usch. Inte hunnit ätit nåt på hela dagen heller, så gissa om ris a' la maltan som jag åt nyss va god eller? ;p men nu ska jag iaf sova! Börjar jobba 10 Imorn igen så :p love, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0