många misstag i livet.

Igår kväll började bra, blev mindre bra ett tag, blev superbra sen och sen bara totalvände det och det vart inte alls bra..

Mer sammanfattning än så får ni inte. eller jo jag var på väg hem och kom på att jag inte hade nån nyckel, då va klockan mycket.. :p så jag ringde till min käre lillebror och tänkte att han kunde gå upp och öppna åt mig, men då var han hos min kära M, så jag gick dit och skulle hämta nyckeln men gick in en sväng och satt mig i soffan, tvärsomnade och vaknade förut vid 12 :p hahah, så bra gick det..

Mådde hur dåligt som helst när jag vaknade imorse, men fylla efter 11 timmars jobb är inte att rekommendera faktiskt :p

Somnade direkt när jag kom hem igen och vaknade vid 5 av att pappa frågade vad jag ville ha för pizza :p

Dock äter inte jag pizza men fick bli en kebabtallrik med både mos och pommes ;p hahah,

Sen följde jag med och hämtade pizzan och sen har jag bara legat i soffan och typ halvsovit :p



--------------------------------------



Och jag satt och tänkte nyss, på hur allt var förut, hur glad jag var hela tiden.. hade alltid ett leende på läpparna och man riktigt såg hur äkta det var, långt fint hår hade jag och var allmänt nöjd med allt..
Sen vände det på nyårsafton för två år sedan.. Sen dess har inget blivit sig likt och jag tror aldrig att det kommer bli..

Visst jag var sjuk redan innan nyår då, men jag brydde mig inte speciellt mycket för jag hade ju nästan inga problem med det.. Jag levde livet med ett leende ändå.

Tills den natten, jag glömmer det fan aldrig.. Bara tanken på det får mig att gråta.. Förra nyår tänkte jag verkligen vara nykter pga det, men natten innan kunde jag inte sova på hela natten, jag bara grät och då ändrade jag mig, mådde sämst och drack jag vet inte hur mycket och jag ångrar mig så jävla mycket.. Vi hade folk hemma men jag kunde inte va kvar, jag va tvungen att gå iväg, jag minns inte hur länge jag gick, men jag bara gick, gick och gick i kylan..

Tillslut mötte * mig och jag bara grät, han pratade med mig om allt och jag var så glad att han var där.

Han hade funnits där sen dagen efter "händelsen" och jag kunde prata med han om allt, under sommaren blev banden bara starkare och starkare tills de för ett tag sen gick av.. Nu har jag ingen kontakt alls med honom pga en händelse jag aldrig trodde skulle hända.. Jag vill verkligen att allt ska bli som förut, sen innan händelsen, jag hade kunnat ändra på allt, då hade mitt liv varit så annorlunda nu, mångas liv hade varit helt annorlunda nu. Egentligen hade nog allas liv varit helt annorlunda nu.

Allt hade varit bra.


Kommentarer
Postat av: .... E

Är det Linus du menar?

isf är du dum, han är inte värd dig för fem öre. Du ska inte ens behöva tänka på honom.. HAN ÄR ETT SVIN

2010-12-06 @ 21:00:24
Postat av: Me,

Nej det är inte Linus jag menar! :) Och skulle gärna vilja veta vem du är :)

2010-12-07 @ 01:17:54
URL: http://emiliasarfve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0