Jag höll på att skriva ett blogginlägg, Sk...

Jag höll på att skriva ett blogginlägg, Skitlångt var det, när datorn la av. Så ni får nöja er med ett kort inlägg idag :) praktik 3 timmar på fm förut :) klippte k och hennes mamma. Mormor kom sen och hämtade mig så gick vi ut och åt lunch innan jag sprang på r :) gick hem till k och efter en stund kom r efter :) satt där tills jobbet ringde och frågade om jag kunde jobba.. Dum som jag är sa jag självklart att jag kan fast jag inte mådde riktigt bra. Men gick bra ändå fast jag kände att allt som folk sa faktiskt tog, men bara för att jag inte va helt 100.. För jag vet att jag inte skulle tagit åt mig om jag mådde bra, men Skitsamma :p pratade iaf med fm mycket saknad vän förut och det var kul :) men nu ska jag höra med min lillebror om han ska med ut på en kvällscigg innan jag ska sova :) love, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0