:)

Igår, allt som jag skrev var mina tankar och mina ord.
Jag borde inte alls må dåligt, för jag har tak över huvudet, mat att äta och några få äkta vänner som bryr sig om mig!

Sen finns det de som "bryr sig såååå mycket" om mig. Jag saknar alla mina gamla "äkta" vänner som alltid fanns där, jag saknar mitt gamla liv! det som var förut, när jag var glad, då sa jag att allt var så dåligt, men när jag nu sitter här och tänker tillbaka så skulle jag göra nästintill vad som helst för att få det så igen, eller inte helt, men en blandning av det bästa från då och det bästa från nu.

Nu är allt bara knäppt och konstigt, jag vet inte ens vem jag är längre.

Och personen jag skrev om igår finns inte i mitt liv längre, när någon säger dennes namn måste jag fråga om efternamn, för jag orkar inte tänka på denne längre. H*n har gjort mig så glad och sedan svikit mig, gjort mig glad, och sen svikit mig och sista gången h*n gjorde det sa jag upp kontakten, så du som kommenterade mitt förra inlägg, snälla skriv sms till mig istället, för antagligen bryr du dig? Och då skulle jag gärna vilja veta vem du är!

Idag har ja inte gjort någonting, kunde inte somna igårkväll så somnade runt kvart över 5 imorse.. så jag vaknade vid typ halv 3 :) Gick upp och la mig och sov framför teven.. Sen kollade jag, lillebror och hans kompis på OC, de kollar fortfarande men jag visste att jag var tvungen att skriva ett inlägg här och att det förmodligen tar en "liten" stund :p

Och eftersom jag ska upp kl 6 imorgonbitti för att åka till praktiken, måste jag iaf få lite sömn. Och idag har nog varit den sämsta dagen på länge.

Började med att jag vaknade skitsent, var trött hela dagen, tog fram kycklingfiléer till mig och lillebror eftersom mamma och pappa är barnlediga i min lägenhet nån/några dagar :)

Visade sig snart att den var gammal, tog fram en annan påse med samma sak, och den var också gammal!!
Ingen ville köra mig till coop heller, så vart lite vansinnig, datorn funkade inte, katten höll på o reta gallfeber på mig, gjorde hamburgare ist för kyckling, och lillebror hjälpte mig och fick stekfett över hela magen och benen.. Slog sönder dörren, stekspaden och mitt i allt kom morfar. men han stannade inte länge för vi bad han gå :p

Sen tog jag ut pommesen till hamburgarna och fixade iordning en tallrik och gick ner och la mig tillrätta i soffan och pommesen är inte klara!!

Sen kom lillebror ner från sitt rum, hans kompis kom hit och vi la oss och kollade på oc. Och nu när klockan är halv 2 ch jag borde ha sovit för timmar sen, kom jag på att jag måste skicka in ett arbete idag för att få Godkänt i en kurs.... FAAAN!

Jävla cpdag..

Och nu ska jag fan sova lite, får göra uppgiften imorgon kväll när jag kommer hem från praktiken.. Och fjäska för läraren på Onsdag och förklara "situationen" äsch, jag kommer på nåt bra istället ;p

Godnatt,

LOVE, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0