en helt vanlig ovanlig dag.

hm hur lät det? Helt perfekt beskrivning på denna dag tycker jag, helt knäpp.

Dagen började bra, och skolan var helt okej, nästan på snäppet till bra.. Förutom maten som vanligt nu för tiden då.

Estet, fixade våra gipshänder, chill. slutade åkte med bussen och mötte S på bussen och följde med henne hem. Gick sen iväg och hämtade E, gick till konsum och handlade sen gick vi hem och jag och E satt oss och myste i soffan och kollade på svanprinsessan, dock tyckte inte E att det var nån bra film ;p så han satt inte kvar så länge.. :p
Men sen åt vi mat och efter de la han sig faktiskt bredvid mig i soffan i säkert 10 minuter iaf, tills D kom dit :)
När filmen var slut gick jag hem, följde med mamma och handlade. La mig framför teven och kollade OC, och hela dagen har jag bara tänkt, hela veckan har jag tänkt, ja tror t.o.m att jag bara har tänkt hela månaden..

Haha kom på mig själv med att ljuga tre gånger förut, typ samtidigt och jag kunde verkligen inte stoppa det. Visst var det absolut inga stora lögner, men ändå. 
 
-Jag ler alltid!
-Jag mår bättre än aldrig förr.
-Jag skiter helt totalt i killar nu, jag bryr mig verkligen inte.

Och där hade ni de lögnerna också, men jag ska inte fortsätta klaga fastän jag verkligen behöver det.
Och ni som nu läser min blogg, ni behöver inte kommentera om ni ska va elaka, jag har inte tvingat er att läsa. och ni som jag vet tycker att jag skriver ut för mycket om mig själv, vill ni inte läsa allt om mig, läs inte..
Jag har skitsvårt att prata med någon om allt seriöst och allvarligt nu för tiden, hade det aldrig förr, så snälla låt mig få skriva vad jag vill på min blogg. Det är mitt sätt att få ut hur jag känner mig, vissa pratar med folk, men det va tydligen inte riktigt min grej och dethär är mitt sätt att få ur mig saker och ting.

Visst jag ska försöka sluta klaga så mycket, men just nu månaderna innan nyår och månaderna efter, blir det så och det får ni leva med.

Imorgon ska jag på praktik, har två kunder också :) Älskade K och hennes mamma kommer dit så jag ska klippa dem :)

men nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0