där sjönk du i mina ögon.

Idag har jag varit aptrött hela dagen.. Som tur va är vi inte så många på skolan och idag var vi bara hälften av alla :p så 8 st plus lärare på hela skolan, de är gött!

Började med svenska mellan 9-1 med en timmes break för lunch :) och mellan 1 och tjugo över 2 hade vi naturkunskap :)

Svenskan var det bara repetion från typ, 6-9ans svenska :p så de va hur gött som helst :) Sen o läsa lite i boken "populärmusik från vittula" så det var lugnt och skönt :) Sen på naturkunskapen läste vi i boken och gjorde några frågor :) Eller så kan det ha varit så att i va på facebook halva den tiden, menmen :p hade ändå ingen lärare på naturen så :)

kom hem och la mig i soffan och somnade på 3 minuter :p sov några timmar, gick upp en sväng och la mig och sov en timme till innan jag och mamma åkte in till stan för att hämta lillebror, köpa godis och åka hem :p

kom hem och käkade mat, kollade på greys och kollade på nån annan film som jag inte minns vad den hette :p Men den va sjukt bra iaf :)

Imorgon blir det bara karaktärsämnen hela dagen och på Fredag är jag ledig från skolan, men då jobbar jag istället :)

Lördag jobbar jag egentligen men vill byta med någon då vi har klassfest också.. men får se om jag kan byta med någon :) För vill inte ge bort 2 pass iaf, då får jag skippa klassfesten.. :/

för lön för två pass ger man ju inte direkt bort så :p då får man faktiskt prioritera :)

Och jag förstår mig inte på vissa människor, jag har tydligen sjunkit i dennes ögon för ett val som jag själv gjort. men nu har denne sjunkit rejält i mina ögon också, för sånt skitsnack.. det tål jag bara inte!

men nu ska jag krypa ner under täcket rejält och försöka få lite mer sömn så jag orkar upp imorgon :)

LOVE, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0