äntligen har jag tid att kunna få skriva ett ordentligt blogginlägg :)

Fast jag har ändå inte så mycket att skriva om nu för tiden, för jag gör ingenting :p

Men iaf, idag har jag inte gjort alls mycket..

Åkte till praktiken imorse och det var nog första gången någonsin som jag åkt med "skolbussen" till stan på morgonen och va helt ensam passagerare på den :p

Iaf kom till praktiken, fick en kund som kom in med panik över att dennes hår var grått, alltså en ung person som färgat håret hemma och det hade blivit fel.

Så färgade håret på kunden och fixade oså, sen kom L med min kusin så åkte vi ut och åt lunch innan jag klippte min kusin, skitsnyggt blev det, måste jag ju få säga ;D

Sen följde jag med dem hem och satt där och bara tog det lugnt innan morbror skjutsade hem mig :)

Då åkte jag, mamma och lillebror ut så jag fick köra lite bil när det va glasklart på vägen, alltså svinhalt!

De va kul eftersom jag inte kört på ett tag :)

Körde upp till I, F, M och M för o hämta lite kläder som jag glömt på jobbet :)

Blev jätteförvånad när jag kom in dit för då hade E och T kommit hem från USA, så pratade lite med dem och planerade lite för juldagen :)

Sen åkte vi runt en sväng till, tror vi va ute i säkert 80 minuter eller nåt :)

Kom hem och kollade på morden i sandhamn, skitbra ny serie :)

O min lilla kissebebis ska till vetrinären imorgon :( Sterilisering förmodligen, om hon nu inte har bebisar i magen :p

Så nu väntar ja på att sömntabletterna ska verka så jag kan sova snart.. Men de är typ en kvart kvar så :)

O nu kommer de lite ordbajs som vanligt ;p

--------------------------------------------

vet ni vad jag hatar?
 -Kyla
 -Idioter
 -Morbus Crohns
 -när man bara duger för "vänner" när andra inte finns kvar. 

Denhär jävla kylan pga att det är kallt.. Och att det måste stå låtande jävla element i hela huset för att de inte ska frysa sönder. 

Idioter tror jag inte ens jag behöver förklara varför jag hatar? 

Morbus Crohns för att det alltid kommer på olämliga tillfällen såsom högtider, när man antingen är ledig eller har huuuuur mycket som helst att göra, eller på sommaren. 

Och det sistnämnda för att det är så jävla falskt. Antingen när andra inte finns just då, har svikit dem eller så kommer de bara till en som de behöver något. 

Vet ni vad jag tycker om? 
 -Snö, sålänge de inte är mer än 5 minus :) 
 -Sol, värme och sommaren. 
 -Perioder då sjukdomen är "okej" 
 -Äkta vänner, som man inte behöver prata med jämt utan man vet att de alltid finns där och man behöver inte ens tveka  på att de alltid finns där- 
 -och min familj och släkt såklart! 

LOVE, <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0