Åhnej.

Jag är trött på människor som låtsas, jag är trött på att alla som jag brukade vara vän med förr hatar mig, jag vet inte ens vad jag gjort.
Jag är trött på att jag bara klagar hela tiden och jag är trött på min jävla kropp. nej jag klagar inte över hur jag ser ut, jag klagar på min ena lunga som håller på och gör ont, jag klagar över min mage som aldrig kan va lugn och låta mig leva, jag klagar över att jag alltid har ont i huvudet, att jag alltid är trött pga min mage, jag är trött på alla tankar som jag inte kan ta bort och jag är trött på att inte kunna somna fast jag vet att jag är supertrött.

Färdigklagat för idag :)

Praktiken idag då, började vid 8, gick till café huset senare och köpte frukost, bästa K kom till salongen så jag fixade henne lite, hon hade också finaste D med sig :)

Lunch, mormor kom och hämtade mig så jag fick mat, försökte fixa ny praktikplats, gick helt åt skogen så kommer förmodligen få åka i över en timme varje dag jag ska ha praktik, så förmodligen kommer jag bo i min gamla lägenhet halva veckorna nästa år. BAJS!

Mormor följde med till salongen så jag fixade henne också :)

Satt i salongen och väntade på att bästasegasteK skulle komma tillbaka, hon kom tillslut och då gick vi hem till henne, umgicks och sen var de dags för mig att åka hem..

Kom hem, la mig framför tvn, M ringde och mina planer för helgen dog rätt snabbt. Sen ringde E och sa att hon skulle komma förbi en sväng, gick ut och träffade E som också hade A med sig :)
Då återuppstod mina planer så jag har förmodligen planer för helgen, de ligger typ i koma nu :p hahahah, fyfan vad rolig jag är när jag egentligen är skitsur och försöker låta glad.

Men iaf nu ska jag sova, borde inte än men de gör jag iaf för jag är sur.
Svenskaprov imorn också, fick veta det för en timme sen, men de går som de går.

LOVE, <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bitch ?.se

2010-12-11 @ 18:25:58
Postat av: me,

hahah, nej varför skulle jag va bitch? :)

2010-12-12 @ 01:20:42
URL: http://emiliasarfve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0