Första dagen i skolan, oväntat.

Började tvåan idag då. Schemat var nog de värsta jag någonsin sett. Flyttat hem nu också, tapetserat hallen, fått upp bården och har städat varje dag sen jag flyttade hit. Kattjävel.

Dagen var bra förutom att vi hade vanliga lektioner HELA dagen! Gick till 4, försöker dom skrämma iväg oss eller?
Måndagar: Börjar 09.50 slutar 16.20 ..
Tisdagar: Börjar 08.50 slutar 16.20 och har en håltimme på 3.5 timme mitt på dagen.
Onsdagar: Börjar 08.50 slutar 16.20 och har en håltimme på 2.5 timme mitt på dagen.
Torsdagar: Börjar 08.50 slutar 16.20 ..
Fredagar: börjar 08.50 och slutar 14.30 ..
 
HÄRLIGT SCHEMA! :/

Och jag orkar inte med att va ensam längre, men vad ska man göra :/ ?

Jag har fått en kommentar av någon anonym pinsam människa om att jag klagar för mycket, men är det MIN blogg ska jag kanske skriva MINA tankar också? Vill ni inte läsa om mitt klag gör inte de då? Jag har inte direkt tvingat er..

Hoppas skoldagen blir bättre imorgon, tror vi har en ny lärare första lektionen, får se hur han är :)

Nu blir de ta hand om disken, fixa iordning sig för sängen och lägga sig framför teven nån timme :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0